Možnosti objednání
Možnosti objednání
Možnosti doručení
Balíkovna – Doprava zásilek po ČR
Balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho skladu.
O expedici se dovíte online, pokud objednáváte prostřednictvím telefonu nebo Vám bude zaslána potvrzovací zpráva o přijetí a zpracování Vašich objednávek.
Pokud objednáváte a cena Vaší zásilky ve zboží/produktech přesahuje 1400,- Kč, nehradíte poštovné.
Poštovné | 100,- Kč |
---|---|
Balné | 25,- Kč |
Balné hradíte s každou zakázkou odesílanou prostřednictvím přepravní společnosti. ZMĚNA OD 1.5.2019
Pokud objednáváte balík po 10:00 hod, je možné, že vzhledem k velkému počtu předešlých objednávek bude váš požadavek vyřízen následující den.
DPD – Doprava zásilek po ČR
Balíček Vám bude dopraven službou DPD, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho skladu.
O expedici se dovíte online, pokud objednáváte prostřednictvím telefonu nebo Vám bude zaslána potvrzovací zpráva o přijetí a zpracování Vašich objednávek.
Pokud objednáváte a cena Vaší zásilky ve zboží/produktech přesahuje 1800,- Kč, nehradíte poštovné.
Poštovné | 130,- Kč |
---|---|
Balné | 25,- Kč |
V nejbližší době dojde ke zdražení poštovného a k navýšení částky ceny objednávky tak, aby bylo poštovné zdarma. Více se dozvíte na našich stránkách v části "Chci nakupovat"
Balné hradíte s každou zakázkou odesílanou prostřednictvím přepravní společnosti. ZMĚNA OD 1.5.2016
Pokud objednáváte balík po 10:00 hod, je možné, že vzhledem k velkému počtu předešlých objednávek bude váš požadavek vyřízen následující den.
Jak probíhá dodání Obchodního balíku?
DPD Vás bude informovat o doručení balíku prostřednictvím SMS nebo telefonicky na mobilní telefon, který je nutno vyplnit při zpracování objednávky.
Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, bude Vás kontaktovat telefonicky ohledně další možnosti doručení.
V případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad, bude automaticky stornována a do další objednávky Vám bude účtován manipulační poplatek v částce 150,- Kč.
DPD – Doprava zásilek po SR
Balíček Vám bude dopraven do 2 pracovních dnů od okamžiku přijetí platby na náš účet 2621705600/1100. Doručení po Slovenské republice zajišťuje firma Ten Expres Slovakia.
V případě, že Vaše zásilka přesahuje 56,- Eur, nehradíte poštovné.
U zahraničních zásilek je třeba navýšit cenu objednávek ve zboží nad 104,- Eur bez DPH, abyste nehradili ekvivalentní část manipulačního poplatku, který může být až 10,79 Eur
Poštovné | 3,80 € |
---|---|
Balné | 0,95 € |
Balné hradíte s každou zakázkou odesílanou prostřednictvím přepravní společnosti. ZMĚNA OD 1.5.2016
Jak probíhá dodání firmou DPD?
Pokud objednáváte balík po 10:00 hod, je možné, že vzhledem k velkému počtu předešlých objednávek bude váš požadavek vyřízen následující den.
Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, následující pracovní den dojde k opětovnému pokusu o doručení
V případě, že Vás doručovatel nezastihne po dobu dvou dnů, upozorní nás o této skutečnosti a firma MISSIVA se bude snažit se zákazníkem dokomunikovat převzetí. Zásilka může zůstat na doručovacím depu 5 pracovních dní. Jestliže se do té doby nedaří příjemce zkontaktovat, potom se zásilka odesílá zpět odesílateli.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Do doručovacího listu můžete řidiči napsat, z jakého důvodu zásilku odmítáte převzít (př. viditelně poškozená nebo rozbalená zásilka + Váš podpis). Následně nás kontaktujte na tel.č. +420 417 590 911, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od odeslání platby na náš účet nebude balíček doručen, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince +420 417 590 911.
Na webových stránkách http://www.baliky.cz/ pod ikonou „sledování zásilek“ můžete dle čísla balíčku vysledovat jeho pohyb.
Možnosti platby
Pro Váš maximální komfort nabízíme několik způsobů provedení platby. Stačí zvolit ten, který je pro Vás nejpohodlnější.
Dobírka pouze v případě ČR: Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli, který Vám zásilku přiveze.
Platba v hotovosti při osobním odběru ve firmě MISSIVA, spol. s r.o. ve Rtyni nad Bílinou.
Platba online kartou při osobním odběru ve firmě MISSIVA, spol. s r.o. ve Rtyněi nad Bílinou.
Převodem – platba předem na účet: Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email či telefon. Jako variabilní symbol platby je třeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Pokud platba přijde po 10:00 hod., je možné, že vzhledem k velkému počtu předešlých objednávek bude váš požadavek vyřízen následující den. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do pěti pracovních dní, budeme nuceni objednávku stornovat.
Účty ČR:
Raiffeisen bank: 620617001/5500
Fio banka: 2500271017/2010
KB: 3820260207/0100 – Pokud spěcháte na zboží a chcete jej odeslat ještě tentýž den kdy jste učinili platu do KB, je potřeba toto potvrdit zasláním dokladu o provedení úhrady, faxem či elektronickou poštou, v opačném případě Vám může být zásilka zaslána až následující pracovní den.
Účet SR:
TATRA BANKA, a. s. : 2621705600/1100, IBAN : SK1311000000002621705600