Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

 

MOŽNOSTI DORUČENÍ
Česká pošta – Doprava zásilek po ČR
General Parcel Čechy, spol. s r.o – Doprava zásilek po ČR
General Parcel Čechy, spol. s r.o. – Doprava zásilek po SR

Česká pošta – Doprava zásilek po ČR

Balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho skladu.
O expedici se dovíte online, pokud objednáváte prostřednictvím telefonu nebo Vám bude zaslána potvrzovací zpráva o přijetí a zpracování Vašich objednávek.

Pokud objednáváte a cena Vaší zásilky ve zboží/produktech přesahuje 1400,- Kč, nehradíte poštovné.
Poštovné …….100,- Kč
Balné …………..25,- Kč – hradíte s každou zakázkou odesílanou prostřednictvím přepravní společnosti. ZMĚNA OD 1.5.2019

Pokud objednáváte balík po 10:00 hod, je možné, že vzhledem k velkému počtu předešlých objednávek bude váš požadavek vyřízen následující den.
Jak probíhá dodání Obchodního balíku?
Česká pošta Vás bude informovat o doručení balíku prostřednictvím SMS zprávy na mobilní telefon jen v případě, že ho máte evidován v naší databázi. Pokud bude zásilka složená z více objednávek, SMS zprávu obdrží zákazník z první objednávky.
Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad, bude automaticky stornována a do další objednávky Vám bude účtován manipulační poplatek v částce 150,- Kč.
Jestliže Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaši pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na tel.č. 417 590 911, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení zprávy o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 417 590 911.

DPD – Doprava zásilek po ČR
Balíček Vám bude dopraven službou GEIS, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho skladu.
O expedici se dovíte online, pokud objednáváte prostřednictvím telefonu nebo Vám bude zaslána potvrzovací zpráva o přijetí a zpracování Vašich objednávek.
Pokud objednáváte a cena Vaší zásilky ve zboží/produktech přesahuje 1400,- Kč, nehradíte poštovné.
Poštovné …….100,- Kč
Balné …………..25,- Kč – hradíte s každou zakázkou odesílanou prostřednictvím přepravní společnosti. ZMĚNA OD 1.5.2016

Pokud objednáváte balík po 10:00 hod, je možné, že vzhledem k velkému počtu předešlých objednávek bude váš požadavek vyřízen následující den.
Jak probíhá dodání Obchodního balíku?
General Parcel Čechy /GEIS/ Vás bude informovat o doručení balíku prostřednictvím SMS nebo telefonicky na mobilní telefon, který je nutno vyplnit při zpracování objednávky.
Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, bude Vás kontaktovat telefonicky ohledně další možnosti doručení.
V případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad, bude automaticky stornována a do další objednávky Vám bude účtován manipulační poplatek v částce 150,- Kč.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na tel.č. 417 590 911, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení zprávy o expedici nebude balíček doručen ani Vás nikdo z dopravní společnosti nekontaktoval, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 417 590 911.

DPD – Doprava zásilek po SR
Balíček Vám bude dopraven do 2 pracovních dnů od okamžiku přijetí platby na náš účet 2621705600/1100. Doručení po Slovenské republice zajišťuje firma Ten Expres Slovakia.
V případě, že Vaše zásilka přesahuje 56,- Eur, nehradíte poštovné.
U zahraničních zásilek je třeba navýšit cenu objednávek ve zboží nad 104,- Eur bez DPH, abyste nehradili ekvivalentní část manipulačního poplatku, který může být až 10,79 Eur
Poštovné …….3,80 €
Balné …………..0,95 € hradíte s každou zakázkou odesílanou prostřednictvím přepravní společnosti. ZMĚNA OD 1.5.2016
Jak probíhá dodání firmou DPD?

Pokud objednáváte balík po 10:00 hod, je možné, že vzhledem k velkému počtu předešlých objednávek bude váš požadavek vyřízen následující den.
Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, následující pracovní den dojde k opětovnému pokusu o doručení
V případě, že Vás doručovatel nezastihne po dobu dvou dnů, upozorní nás o této skutečnosti a firma MISSIVA se bude snažit se zákazníkem dokomunikovat převzetí. Zásilka může zůstat na doručovacím depu 5 pracovních dní. Jestliže se do té doby nedaří příjemce zkontaktovat, potom se zásilka odesílá zpět odesílateli.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Do doručovacího listu můžete řidiči napsat, z jakého důvodu zásilku odmítáte převzít (př. viditelně poškozená nebo rozbalená zásilka + Váš podpis). Následně nás kontaktujte na tel.č. +420 417 590 911, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od odeslání platby na náš účet nebude balíček doručen, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince +420 417 590 911.
Na webových stránkách http://www.baliky.cz/ pod ikonou „sledování zásilek“ můžete dle čísla balíčku vysledovat jeho pohyb.

MOŽNOSTI PLATBY
Pro Váš maximální komfort nabízíme několik způsobů provedení platby. Stačí zvolit ten, který je pro Vás nejpohodlnější.

Dobírka pouze v případě ČR: Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli, který Vám zásilku přiveze.

Platba v hotovosti při osobním odběru: Při odběru zboží ve firmě MISSIVA, spol. s r.o. ve Rtyni nad Bílinou lze platit pouze v hotovosti, platební karty neakceptujeme. Děkujeme za pochopení.

Převodem – platba předem na účet: Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email či telefon. Jako variabilní symbol platby je třeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Pokud platba přijde po 10:00 hod., je možné, že vzhledem k velkému počtu předešlých objednávek bude váš požadavek vyřízen následující den. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do pěti pracovních dní, budeme nuceni objednávku stornovat.

Účty ČR:
Raiffeisen bank: 620617001/5500
Fio banka: 2500271017/2010
KB: 3820260207/0100 – Pokud spěcháte na zboží a chcete jej odeslat ještě tentýž den kdy jste učinili platu do KB, je potřeba toto potvrdit zasláním dokladu o provedení úhrady, faxem či elektronickou poštou, v opačném případě Vám může být zásilka zaslána až následující pracovní den.
Účet SR:
TATRA BANKA, a. s.
: 2621705600/1100, IBAN : SK1311000000002621705600

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.